Lyssna på en lättläst bok från LL-förlaget! Hanna och hennes man Broman får en dotter som heter Johanna. De lever på landet och får slita hårt. När Broman dör flyttar Hanna och Johanna till staden. Johanna blir stadsbarn. Hon vill va…
Lyssna på en lättläst bok från LL-förlaget! Hanna och hennes man Broman får en dotter som heter Johanna. De lever på landet och får slita hårt. När Broman dör flyttar Hanna och Johanna till staden. Johanna blir stadsbarn. Hon vill va…