Dawod ska fira ännu en födelsedag i Sverige. Men det är ingen i hans närhet som vet om att han fyller år. När dagen kommer känns det jobbigt. Dessutom måste han stänga restaurangen där han jobbar.
Kommer han att bli uppmärksammad på sin födelsedag?
Dawod ska fira ännu en födelsedag i Sverige. Men det är ingen i hans närhet som vet om att han fyller år. När dagen kommer känns det jobbigt. Dessutom måste han stänga restaurangen där han jobbar.
Kommer han att bli uppmärksammad på sin födelsedag?