Spåren i snön / Lättläst , Ljudbok

Spåren i snön / Lättläst , Ljudbok
Kategorier: Deckare, Ljudböcker
Brand: LL-förlaget
81.2 SEK
Mer Info!

Jolly, Maria, Roger och Björn är grannar på Bofinken. Idag är Jolly nervös på morgonen. Hon ska nämligen på dejt! Men när hon hittar en hundralapp utanför ytterdörren får hon annat att tänka på. Någon måste ha tappat den. Vems kan den vara?Grannarna bestämmer sig för att starta en utredning. I snön utanför huset upptäcker de fotspår. Väldigt stora fotspår. Kan de vara en ledtråd? Mitt i allt biter Jolly av sin framtand. Hur ska det gå? Kommer de få svar på sina frågor - och kommer Jolly kunna gå på sin dejt?Författaren Ann Gomér har lång erfarenhet av att skriva för läsare i behov av lättläst. Spåren i snön är första boken om grannarna på Bofinken. En serie lättlästa feelgood-deckare fyllda av vänskap, kärlek och humor.